LYSI Omega-3 Nivel – Tehotuote nivelille

LYSI Omega 3 Nivel

Lysi-tuoteperheen uusin valmiste on kehitetty nivelten hyvinvointiin.

Lysi Omega-3 Nivel on ainutlaatuinen yhdistelmä nivelen täsmäravinteita, omega-3-rasvahappoja, glukosamiinia, kondroitiinisulfaattia ja C-vitamiinia, joka edistää normaalia kollageenin tuotantoa rustojen normaalia toimintaa varten.

Päiväannos 1 kalaöljykapseli ja 2 glukosamiini-konrdroitiinisulfaatti-c-vitamiinitablettia sisältää: Omega-3- rasvahappoja 335 mg,( joista EPA 160 mg ja DHA 100 mg), glukosamiinisulfaattia 1000 mg, kondroitiinisulfaattia 400 mg ja C-vitamiinia 120 mg.

Valmisteen tehon huomaa kolmen-neljän viikon käytön jälkeen.Tuote sopii erinomaisesti nivelongelmaisille, aktiivisille liikkujille, ikääntyville ja kuormittavaa työtä tekeville. Pakkaus sisältää 30 päiväannosta, hinta apteekeissa n. 24 euroa . Lysi Omega-3 Nivel on saatavana apteekeista maalis-huhtikuun aikana.

Islantilainen Lysi on perheyritys, maailman suurin ja vastuullinen kalaöljyjen valmistaja, joka on keskittynyt tutkimukseen ja tuotekehitykseen sekä tuotteiden korkeaan laatuun ja puhtauteen. Lysin kalaöljyt alittavat EU:n asettamat ympäristöjäämien raja-arvot yli kymmenkertaisesti. Yritys on myös sitoutunut kestävään kalastukseen kalalajeja ja kalavesiä suojellen. Kaiken Lysi-tuotteissa käytetyn kalan alkuperä on täysin jäljitettävissä. Katso video »

Lysi-tuotteet ovat olleet Suomen markkinoilla 80-luvulta saakka. Lysi on apteekkien ostetuin kalaöljy*.

Lisätietoja: www.lysi.fi

*NeomedIT 01 2015

Markkinoija: Oriola Oy, Consumer Health, Orionintie 5, PL 8, 02101 Espoo www.oriola.fi

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Minna Tähtinen minna.tahtinen@oriola.fi