Uutishuoneeseen

Nopea ja maistuva kasvispihvi - Reformi Luomu Vegeburger

29.11.2017

Nyt on kasvisruuan tekeminen helppoa ja nopeaa! Koko perheen kasvisateria valmistuu nopeasti ja helposti uusista Reformi Luomu Vegeburger -kasvispihviaineksista.

Runsaasti proteiinia ja kuitua sisältävät kasvispihviainekset ovat luomua, lisäaineettomia, gluteenittomia, GMO-vapaita ja täysin vegaanisia. Yhdestä pakkauksesta saa 5-7 maukasta pihviä, sekaan lisätään vain vesi ja pihvit ovat valmiit paistettavaksi. Pihvit sopivat esimerkiksi hampurilaisen väliin tai sellaisenaan raikkaan salaatin tai muun lisukkeen kanssa. Kaksi herkullista makua, perinteinen Original ja välimerellinen Herbs:

Reformi Luomu Vegeburger Original -kasvispihviainekset

Reformi Luomu Vegeburger Original - rehtejä, perinteisiä kasvispihvejä, jotka sopivat niin arkeen kuin juhlaan.

Ainesosat: kaurahiutale*, kikhernejauho*, porkkana*, peruna*, purjo*, suola, tomaatti*, paprika*, palsternakka*, sokeri*, persilja*, rosmariini*, muskotti*, valkopippuri*, kurkuma*, rosmariiniuute*. *luomu

RAVINTOARVOTAULUKKO

Energiaa 1399 kJ / 334 kcal
Rasvaa 6,2 g – josta tyydyttyneitä rasvahappoja 1,2 g
Hiilihydraatteja 48,6 g – joista sokereita 9,7 g
Ravintokuitua 16,2 g
Proteiinia 12,5 g
Suolaa 3,6 g

Reformi Luomu Vegeburger Herbs -kasvispihviainekset

Reformi Luomu Vegeburger Herbs -kasvispihviainekset vievät eteläeurooppalaisiin tunnelmiin. Yrttiset pihvit tuovat keittiöön tuulahduksen italialaisen ja kreikkalaisen keittiön tuoksuja.

Ainesosat: kaurahiutale*, kikhernejauho*, paprika*, sipuli*, tomaatti*, peruna*, suola, raakaruokosokeri*, oregano*, basilika*, timjami*, rosmariini*, valkosipuli*, maustepippuri*, mustapippuri*, rosmariiniuute*.

RAVINTOARVOTAULUKKO

Energiaa 1444 kJ / 344kcal
Rasvaa 6,4 g – josta tyydyttyneitä rasvahappoja 1,2 g
Hiilihydraatteja 52 g – joista sokereita 11,6 g